32 - 40 uur | €2500 - €3300 | Team Operations
>> Solliciteer direct
Wat ga je doen?
"De beste werkgever zijn. Dat is waar wij onze klanten mee begeleiden en in voorzien door als collega’s op afstand voor hen klaar te staan. Maar voor ons wordt er natuurlijk ook goed gezorgd!" – Rafaella Rijnders, Backoffice Specialist bij FlexhubRafaella en haar 17 teamgenoten, zijn op zoek naar een nieuwe collega;
HR Medewerker Personeelsadministratie (32-40 uur)
Als Medewerker Personeelsadministratie (bij ons beter bekend als Backoffice Specialist) en expert op afstand, ben jij het eerste aanspreekpunt en de vraagbaak voor onze klanten (intermediairs, uitzendkrachten en opdrachtgevers), maar ook voor je eigen collega’s! Je beantwoord telefoontjes, inkomend mailverkeer en behandelt (complexe) vraagstukken die betrekking hebben op alle voorkomende zaken en uitdagingen binnen de personeelsadministratie.
Denk daarbij aan:
- Personeelsdossiers;
- salaris(mutaties);
- verzuim en verlof;
- CAO wijzigingen;
- kostprijzen;
- actuele wet- en regelgeving binnen de flexbranche, etc.
Samen groeien, Samen sterker! Dat is onze visie.
Even voorstellen
Wij bieden oplossingen voor alle uitdagingen binnen de backoffice van uitzendorganisaties. Zo kunnen zij zich focussen op hun corebusiness (het matchen), terwijl wij aan de achterkant alle zaken voor hen regelen. Wij zijn als het ware hun hoofdkantoor en collega’s op afstand.Werken bij Flexhub betekent werken bij een snel groeiende organisatie met een energiek en gemotiveerd stel collega's! Ruim 8 jaar geleden begonnen met een team van 7, inmiddels uitgegroeid tot een club van zo'n 65 medewerkers (and counting). Nog steeds schuiven collega’s gemakkelijk bij elkaar aan en wordt er op maandagochtend uitgebreid het weekend met elkaar besproken.
Jij
Past het beste in deze rol wanneer je al enige ervaring hebt met HR, P&O/PZ of backoffice werkzaamheden, bij voorkeur binnen de uitzendbranche. Maar ook vergelijkbare aansluitingen sluiten wij niet uit!Verder:
- Je bent gewend om te gaan met een grote diversiteit aan mensen. Onze klanten zijn actief in de meest uiteenlopende branches en hebben allemaal zo hun eigen werkwijze en communicatiestijl.
- Je bent goed in staat een hulp-vraag helder te krijgen door te luisteren en zelf ook de juiste vragen te stellen. Je richt je hierbij vooral op het zelflerende vermogen van de klant.
- Je kunt goed prioriteiten stellen en houd overzicht over je openstaande taken/vragen.
- Hebt HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van HR.
- Onze volledige interne en externe communicatie is in het Nederlands, dus het is noodzakelijk dat je de taal vloeiend spreekt en schrijft.
- Je bent handig met systemen en tooling die ons ondersteunen in de gehele personeelsadministratie.
Let op: Dit betreft geen remote functie. Het is dus belangrijk dat je binnen bereisbare afstand (<40KM) van ons kantoor in Hardinxveld-Giessendam woont. Sollicitaties van kandidaten buiten deze afstand worden niet in behandeling genomen.
Wij
Snappen dat we best wel wat vragen en daarom staat er ook iets tegenover! Zo kom je te werken in een ambitieuze organisatie met jonge mensen in een recent verbouwd kantoor. Er wordt gezorgd voor een prettige werk-privé balans voor iedereen en we zetten jou het liefst zoveel mogelijk in je kracht! Maar ook betrokken collega’s en ruimte voor ontspanning op z’n tijd horen daar bij. "Op kantoor werken = als thuiskomen", aldus vele collega's bij Flexhub. Work hard, Flex hard!Daarnaast mag je het volgende van ons verwachten:
- Een salaris tussen de €2500,- en €3300,- o.b.v. 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring;
- 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om per jaar 5 extra dagen te ‘kopen’;
- Een winstuitkering a.k.a. 13e maand wanneer de jaar-doelstellingen zijn behaald;
- Het gehele jaar aandacht voor jou als individu, zoals "Alles-Flex- gesprekken” en een vitaliteitsprogramma.
- E-learning modules die jouw kennis verdiepen, opfrissen en op peil houden;
- Skiën in Oostenrijk of zonnebaden in Spanje? Geen bedrijfsuitjes, maar complete bedrijfs-reizen!
- Dagelijks een vers bereide lunch die we samen eten in ons gezellige kantoor-café!
Overtuigd?
Dat snappen we! Solliciteren kan daarom direct via het formulier onder deze vacature. Heb je toch nog vragen? Bel of whatsapp dan met Michelle den Boer, Corporate Recruiter bij Flexhub op 06-21339459 of via LinkedIn. Mailen kan naar solliciteren@flexhub.nl.Join the Flexhub-club!
Over ons
Wij helpen flexondernemers groeien. Operationeel en financieel. Door werkzaamheden uit handen te nemen en onze kennis en kunde te delen. Sommige noemen ons de pokon van de flexbranche. De supercharger, businessbooster. Wij noemen onszelf gewoon Flexhub. De one-stop-shop om contracten, verloning, facturatie en margebewaking uit te besteden. Om de beste juridische, financiële en ondernemersadviezen te krijgen waardoor je als flexondernemer zorgeloos kan focussen en excelleren. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring in de flexbranche. Weten de weg en kennen het klappen van de zweep. We snappen wat ervoor nodig is om een succesvol flexbedrijf op te bouwen: bloed, zweet en tranen! Èn een betrouwbare partner die je back-, mid- en frontoffice slimmer helpt organiseren.Neem contact op met Michelle den Boer
DELEN:
Solliciteren:
"*" geeft vereiste velden aan
Meer weten?
- Ben je op zoek naar meer informatie over het team waar je in terecht zult komen? Lees hier alles over team Operations.
- Ben je benieuwd naar de mogelijkheden om door te groeien of je zelf verder te ontwikkelen binnen Flexhub? Lees dan hier alles over ontwikkelen binnen Flexhub.