32 - 40 uur | €2500 - €3200 | Team Credit Control
>> Solliciteer direct
Wat ga je doen?
“Achter elke achterstallige betaling zit een verhaal. Mijn werk bestaat dan ook uit veel meer dan alleen facturen en geld innen. Je bent een luisterend oor en de oplossing!”– Anne Bouman, Collector bij FlexhubGroeien betekent meer klanten en dus ook meer facturen! Daarom zoeken wij uitbreiding van Team Credit Control in de rol van:
Telefonisch Medewerker Debiteurenbeheer (32-40 uur)
Als Telefonisch Medewerker Debiteurenbeheer (ook wel Collector) zorg je samen met het team voor het in goede banen leiden van de brede portefeuille aan achterstallige betalingen in de facturen. Je zorgt voor een goed en prettig contact met de debiteuren om te voorkomen dat de openstaande posten verder oplopen. Een groot deel van het proces is geautomatiseerd, zoals het versturen van een herinnering of aanmaning, maar onze persoonlijke aanpak en benadering, vraagt om regelmatig telefonisch contact, om onze factuur ‘boven op de stapel’ te houden.
Is de factuur niet goed ontvangen? Jij stuurt hem nog een keer op. Klopt de factuur niet helemaal? Jij maakt een correctie en zorgt voor een kloppende factuur. Wil de debiteuren in delen betalen? Jij stemt een passende betaalafspraak af en monitort dit gedurende de looptijd.
Nog meer uitdaging?
- Je beantwoordt en verwerkt alle binnenkomende berichten via telefoon of mail;
- Je monitort risico’s en betaalafspraken en controleert betalingsregelingen en indien nodig rapporteer je aan de Credit Control Manager;
- Je spart samen met je collega’s over uitzonderlijke situaties en draagt dossiers over aan de Credit Controller wanneer deze langer dan +- 45 dagen open staan.
- Naarmate je meer ervaring hebt opgedaan is er de mogelijkheid om zelf door te groeien tot Credit Controller!
Even voorstellen
Wij bieden oplossingen voor alle uitdagingen binnen de backoffice van uitzendorganisaties. Zo kunnen zij zich focussen op het matchen, terwijl wij aan de achterkant alle administratieve zaken voor hen regelen. Als echte collega’s op afstand, regelen wij daarbij ook het debiteurenbeheer voor onze klanten.Werken bij Flexhub betekent werken bij een snel groeiende organisatie met een energiek en gemotiveerd stel collega's! Ongeveer 8 jaar geleden begonnen met een team van 7, inmiddels uitgegroeid tot een club van ruim 65 medewerkers (and counting). Nog steeds schuiven collega’s gemakkelijk bij elkaar aan, wordt er op maandagochtend even bij gekletst en pakken we er aan het eind van de week een lekker glaasje bij.
Jij
Past in deze functie als je de overtuiging hebt dat je met samenwerken en meedenken met de debiteur , meer resultaat behaalt dan wanneer je met een spreekwoordelijke stok gaat slaan. Als visitekaartje van onze klanten, streven we naar fijn contact en warme relaties, waardoor incassotrajecten zo min mogelijk voor hoeven te komen.Daarnaast verwachten wij het volgende:
- Je hebt brede ervaring met telefonische klantenservice in een zakelijke sector (B2B)
- Je werkt met facturen en exacte bedragen; secuur en nauwkeurig werken is dus voor jou de standaard.
- Je weet per gesprek de juiste tone-of-voice aan te nemen om je doel te bereiken, zonder het menselijke te verliezen. Goed luisteren en jezelf empathisch opstellen gaan jou daarom goed af.
- Is een opdrachtgever niet blij met je (zoveelste) telefoontje? Jij begrijpt dat dit niet persoonlijk is en houdt het professioneel.
- Jij vindt gemakkelijk je weg in een (boekhoud) systeem, ook als dit er meerdere naast elkaar zijn.
- Zie jij mogelijkheden om het werkproces te verbeteren of efficiënter te maken? Laat dan vooral van je horen en voel je vrij om daar mee aan de slag te gaan!
Wij
Snappen dat we best wel wat vragen en daarom staat er ook iets tegenover! Zo kom je te werken in een ambitieuze organisatie met veel groei en ontwikkel mogelijkheden maar ook de ultieme huiskamersfeer waar je vooral jezelf kunt zijn.Daarnaast kun je het volgende van ons verwachten:
- Een salaris tussen de €2500,- en €3200,-, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
- Een laptop van de zaak;
- 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om per jaar 5 extra dagen te ‘kopen’;
- Een winstuitkering a.k.a. 13e maand wanneer de jaar-doelstellingen zijn behaald;
- Het gehele jaar aandacht voor jou als individu, zoals "Alles-Flex- gesprekken” en een vitaliteitsprogramma;
- E-learning modules die jouw kennis verdiepen, opfrissen en op peil houden;
- Skiën in Oostenrijk of suppen in Spanje? Jaarlijkse bedrijfsuitjes om letterlijk over naar huis te schrijven;
- Dagelijks een vers bereide lunch die we samen eten in ons gezellige kantoor-café!
Overtuigd?
Solliciteer dan direct en zet je skills in op een plek waar je zelf ook veel leert! Heb je toch nog vragen? Dat kan! Bel of Whatsapp dan met Michelle den Boer, Recruitment Coördinator op 06-21339459 of stuur je vraag naar solliciteren@flexhub.nl.JOIN THE FLEXHUB-CLUB!
Over ons
Wij helpen flexondernemers groeien. Operationeel en financieel. Door werkzaamheden uit handen te nemen en onze kennis en kunde te delen. Sommige noemen ons de pokon van de flexbranche. De supercharger, businessbooster. Wij noemen onszelf gewoon Flexhub. De one-stop-shop om contracten, verloning, facturatie en margebewaking uit te besteden. Om de beste juridische, financiële en ondernemersadviezen te krijgen waardoor je als flexondernemer zorgeloos kan focussen en excelleren. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring in de flexbranche. Weten de weg en kennen het klappen van de zweep. We snappen wat ervoor nodig is om een succesvol flexbedrijf op te bouwen: bloed, zweet en tranen! Èn een betrouwbare partner die je back-, mid- en frontoffice slimmer helpt organiseren.Neem contact op met Michelle den Boer
DELEN:
Solliciteren:
"*" geeft vereiste velden aan
Meer weten?
- Ben je op zoek naar meer informatie over het team waar je in terecht zult komen? Lees hier alles over team Credit Control.
- Ben je benieuwd naar de mogelijkheden om door te groeien of je zelf verder te ontwikkelen binnen Flexhub? Lees dan hier alles over ontwikkelen binnen Flexhub.